O scurta istorie a influentei in social media

Recomandări

Stim cu totii ce sunt influentatorii. Asa cum am scris, ei ocupa un loc privilegiat in modificarea comportamentului consumatorilor, care se ghideaza inca dupa recomandari. Acestia erau insa influentatorii offline. In online, influenta sociala este un concept relativ nou, care dateaza de cativa ani. Cat este de relevant un influentator online si care sunt atributiile acestuia, mai jos.

Ce concluzii putem sa tragem de aici? In primul rand, influentatorii sunt persoane care pot si stiu sa initieze o conversatie in mediul online, care transforma complimentatul intr-o arta si care sunt dispusi sa imparta cu ceilalti descoperirile lor relevante. Comunicarea evolueaza dinspre static inspre dinamic – nu mai este relevant numarul de prieteni pe care il ai (se aplica pe toate platformele sociale), ci modul in care ii implici in discutii (de preferat nisate, referitoare la un anumit brand). Se pare ca si in social media nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, ci totul se transforma. Inclusiv influenta.

Răspunsuri