Ne plac masinile mici fara consum mare

Recomandări

Ultimul studiu GFK despre obiceiurile de consum din Romania ne arata ca cel mai important criteriu de alegere a unei masini tine de consumul de combustibil. Datele culese de GfK MotoBus ne lamuresc asupra celor mai importanti factori de care romanii tin cont atunci cand vor sa-si cumpere o masina.

63% dintre romani tin cont de consumul de combustibil si doar 44% de marca si pretul masinii

Astfel, 63% dintre respondenti se uita la consumul de combustibil si doar 44% dintre acestia tin cont de marca si pretul masinii. Confortul este un factor relevant doar pentru 36% dintre cei chestionati. Remarcata in 2009, tendinta de alegere a unei masini in functie de consum si nu de pret inca este de actualitate. Toate datele sunt disponibile aici.

Ce concluzii putem trage?

1. comunicarea pe acest segment trebuie sa evidentieze consumul redus

2. promotiile pot comunica si o oferta de genul “combustibil pe un an de zile”

3. experienta consumatorului ar trebui sa mearga in directia “more fun for less fuel”

4. brandurile auto au nevoie sa inteleaga mai bine nevoile consumatorului (mai importanta decat customizarea masinii este consumul de combustibil)

5. dezvoltarea segmentului de masini cu un consum redus & reinventarea conceptului “think small

6. o comunicare mai puternica in directia eco

Voi ce credeti ca ar mai trebui sa comunice brandurile auto?

 

Răspunsuri