Trenduri de consum si noi consumatori in social-media

Recomandări

Consumatorii de astazi sunt, prin excelenta, consumatori de social-media, iar advertisingul vrea o bucata cat mai mare din placinta asta. Brandurile se adapteaza cerintelor pietei, agentiile isi incordeaza muschii creativi pentru a oferi produse social-media like-able. Cristi ne semnaleaza si bugetele alocate (asta in conditiile in care Apple sau Google, chiar daca recunosc trend-ul, nu au intrat inca in hora asta).

In acest context, ultimele tendinte din social-media ne ofera cateva insight-uri extrem de valoroase pentru toti cei interesanti de subiect, de la branduri si marketeri la agentii si copywriteri. Ultimul raport Pew Internet Research, Generations Online 2010, semnaleaza intrarea puternica a generatiei 55-64 de ani in social-media. Chiar daca studiul este facut in Statele Unite, rezultatele sunt foarte interesante. Daca in 2008, doar 9% dintre “parintii nostri” utilizau social-media, in 2010 43% dintre ei sunt prezenti pe platformele de socializare. Dar, indiferent de varsta, cele mai frecvente activitati online raman similare: utilizare email-ului, cautarea de informatii prin search-engine-uri specializate (de la sanatate, la stiri sau religie), achizitionarea online de produse, online banking, rating-ul (celebrul like probabil ca a facut extrem de populara aceasta activitate).

Studiul merita citit, inteles si analizat in totalitate. Il gasiti AICI. Nu-mi ramane decat sa va urez lectura placuta si zic sa nu ne mai miram daca ne trezim tag-uiti pe Facebook de mama sau tata. Trend-ul e de vina :)

sursa foto

Răspunsuri