Ilustraţie publicitară feat. PROMOŢIE în linkul de weekend.

Recomandări

De ilustraţie publicitară aţi auzit cu toţii. Iar ilustraţiile ne plac de când eram mici. Însă când lucrezi în publicitate, mai cu seamă la creaţie, eşti mereu în căutare de tehnici noi, idei noi, stiluri şi abordări noi. Pentru că nu de puţine ori reclamele dau trenduri vizuale, iar ăsta e unul din motive: că omul de la creaţie caută să-şi exprime ideile mutând execuţia un pic şi mai departe, de fiecare dată. Well, cel puţin teoretic.

Practic însă, noi la FRIENDS căutăm să facem asta. Iar în măsura în care o permit şi bugetele, încercăm noutăţi. Când vine vorba de ilustraţie publicitară, am încercat chestii mai curajoase: c-au fost ilustraţie ca atare, c-au fost imagini compozite, c-au fost pur şi simplu ilustrări curajoase, plecând de la imagini pe care lumea (de obicei) le aruncă.

Azi însă nu vrem să ne lăudăm prea tare, mai ales că în ultima vreme timpul de execuţie şi bugetele au intrat la apă. Ci să vă arătăm un ilustrator care ne place mult (mulţumim, Gabi Agu, pentru hint), la pachet cu o invitaţie. Aşadar… dacă ştii un brand căruia îi place să experimenteze vizual şi vrei să faci o încercare… sau dacă ai pe mână un asemenea brand şi vrei să facem un experiment…

Noi punem la bătaie creaţia şi strategia gratuit
dacă tu asiguri bugetul de execuţie a unor vizualuri de tipul ăsta.

Pe ilustratorul în cauză îl cheamă Greg Coulton, e londonez şi ne-am îndrăgostit pe loc de ce poate face cu creionul pe hârtie.

Noi credem că ilustraţia publicitară merită mai multă atenţie, dar, şi mai mult, că ea aduce valoare la consumator.

Aşa că dacă îţi place promoţia noastră, te-aşteptăm cu invitaţii, întrebări şi idei mai jos, în commenturi. Sau direct la tranca@friendsadvertising.ro. Iar dacă doar îţi place ideea şi vrei să ştie şi mai multă lume de ea, like & share de voie.

 

Răspunsuri