Review viral

Recomandări

În diminețile mai puțin agitate când reușesc să-mi beau cafeaua pe îndelete Google Chrome mă întreabă ”Are you sure you want to open 18 tabs?”. Și cum de fiecare dată zic da, în cele 18 taburi, pe 13 martie am dat peste viralul lunii.

Farsa pe care Jeff Gordon i-o face unui vânzător de mașini în cadrul unui test drive, a reușit să strângă în doar o zi de la descoperire aproape 2 milioane de vizualizări. Povestea a fost pusă în scenă de Pepsi Max.

Filmulețul a fost plantat pe 21 februarie. A stat într-un colț al internetului până pe 12 martie când a fost descoperit. Booom! 3 zile mai târziu, pe 15 martie, filmulețul apărea chiar și la Știrile ProTV, iar online aduna 14,323,954.

M-am întors la el astăzi. A strâns 28,230,382 vizualizări (sursă youtube.com, ora 16.16, 21 martie 2013), 2,183,868 Facebook shares, 38,030 Twitter shares, 478 postări pe blogpost.com. (sursă Viral Video Chart).

A doua prăjiturică matinală este despre Disney și despre reperele culturale cu care, vrând-nevrând, ne lasă. Jon Cozart, pe numele lui de YouTube, Paint, este un tânăr comedian care s-a hotărât să ne spună de fapt adevărul despre prințesele Disney. Tânărul cantautor a mai avut antecendete, dar acestă încercare este de departe cea care atinge coarda sensibilă a tinerelor care au crescut cu poveștile idilice și care s-au dat cu capul de tocul ușii atunci când au intrat în contact cu Aladinii de zi cu zi.

Desconspirarea prințeselor a adunat 5,246,092 și s-a văzut și pe mashable.com, pe 14 martie.

Trecerea de la un anotimp la altul pare prolifică din punct de vedere viral. Așa că pentru a trece peste lehamitea cu care te lasă adevărata epidemie, viralele sunt un antidot de efect pe termen scurt.

Răspunsuri