Blog-uri <3 Brand-uri: The Cherry Blossom Girl

Recomandări

Relatia stransa dintre branduri si bloggeri nu mai este de ceva timp o noutate, iar orice om de PR stie ca nu prea mai exista evenimente fara bloggeri, ba mai mult, exista evenimente organizate  special pentru bloggeri.

Cum nu mai este cazul sa vorbesc despre cum functioneaza toata comunicarea prin intermediul bloggerilor, o sa iau direct exemplul unui blog pe care il urmaresc de aproximativ un an si prin intermediul caruia mi s-a confirmat faptul ca relatia blogger – brand este una de interdependenta, mai exact beneficiile din urma colaborarii lor se simt de ambele parti. Ceea ce suna si foarte bine, de altfel.

cherry blossom girl - pour etam

Blogul thecherryblossomgirl.com apartine unei frantuzoaice, Alix si este un blog de fashion, care ii asigura posesoarei o viata cotidiana destul de placuta…cel putin de asta iti poti da seama de pe blog. Sunt convinsa ca a durat ceva pana sa aiba pe blog afisari de bannere pentru brand-uri foarte cunoscute ca Etam, Asos, Topshop, Urban Outfitters, dar in prezent blog-ul ei se numara printre cele mai urmarite bloguri de profil de prin Franta si chiar de prin Europa. Fara nicio surprinza, este invitata la toate lansarile de moda, la tot felul de evenimente din domeniul modei, mai exact, este pe lista de “to have” a oamenilor de PR din Europa.

Colaborarea dintre brand-ul Etam si Alix mi se pare o actiune de marketing foarte desteapta, asocierea celor doua imagini (ale brand-ului si ale blogger-itei) fiind cat se poate de potrivita. Mai exact, colaborarea lor a insemnat lansarea a doua colectii de lenjerie The Cherry Blossom Girl. Beneficiile se inregistreaza de ambele parti: Etam face vanzare, se asociaza cu o persoana cu o imagine pozitiva si cu multi fani care, implicit, vor dori sa aiba produsele de la Etam semnate The Cherry Blossom Girl, iar Alix, la randul ei, se asociaza cu un brand foarte cunoscut, se afirma ca designer si, bineinteles, se bucura si de castigurile financiare aferente. Mi se pare un marketing pe cat de simplu, pe atat de eficient, important este ca imaginea brandului sa se potriveasca cu imaginea persoanei cu care colaboreaza (de ce nu, cu care chiar se asociaza), astfel incat ambele imagini sa se sustina si sa isi asigure succesul reciproc.

Asocierea cu o persoana din blogosfera, cu care brand-ul tau se potriveste foarte bine poate fi un pas inteligent; bineinteles, in continuare cele mai dese sunt asocierile cu persoane din divertisment, sport, film, insa bloggerii cunoscuti pot fi o alegere la fel de potrivita, sau poate chiar ideala in cazul unui brand.

Răspunsuri