Old Spice strikes again!

Recomandări

Bounce vs. Old Spice

Old Spice strikes again si inoveaza in materie de advertising, dovedind  inca odata ca detine suprematia in ceea ce priveste gradul de creativitate cand vine vorba de modul in care se promoveaza.

Succesul urias al campaniei de anul trecut a ridicat stacheta in ceea ce priveste modalitatea de promovare, conducand brand-ul catre un nou succes care pare a fi atins de noua campanie, declarata deja pioniera in ceea ce priveste ideea de co-branding a doua produse aflate sub umbrela aceleiasi companii.

Ideea, pare-se, a plecat de la o executie anterioara in care Terry Crews isi invada propriul spot. Acest lucru a fost dus ceva mai departe, personajul principal ajungand sa invadeze spoturile altor brand-uri.

Mai jos puteti urmarii 2 executii din Campania Old Spice 2012 – Smell is Power.

Bounce & Old Spice

Charmin & Old Spice

Oare asta sa fie viitorul advertisingului? Este oare o metoda eficienta de a atinge si alt target? Sau sa fie vorba de masuri luate impotriva scaderii bugetelor de marketing?

Răspunsuri