Motociclisti + bere = <3

Recomandări

Ultima campanie si pozitionare Carlsberg, cea cu sloganul “That calls for a Carlsberg”, si-a inceput din mai implementarea in cele 140 de tari stabilite, inclusiv in Romania. Carlsberg isi promoveaza brandul printr-o serie de campanii adaptate publicurilor tinta. De exemplu, in pietele neprietenoase (cum este cazul Norvegiei, unde publicitatea la alcool este interzisa) brandul va respecta reglementarile in vigoare.

Cum nu avem un spot Carlsberg autohton, sa vorbim un pic despre spotul din Belgia,  lansat acum cateva zile. Un prim pas a fost strangerea a 148 de motociclisti fiorosi, mari amatori de bere, care s-au adunat cu mic si maaare pentru filmarea reclamei.

Ce s-a intamplat mai departe?  Spotul s-a turnat intr-un cinematograf cu 150 de locuri.  148 de locuri au fost ocupate de baietii rai mentionati anterior- bikerii cu muschi, plete, cercei si tatuaje, in timp ce 2 locuri au fost lasate pentru cei care urmau sa fie de fapt vedetele intregii povesti. De mentionat este faptul ca cele doua locuri erau rezervate cuplurilor. Drumul pana la cele doua scaune libere, amplasate in mijlocul salii, era dovada suprema de curaj.  Cum era de asteptat, multi dintre cei care au intrat in sala au dat bir cu fugitii de indata ce i-au vazut pe motociclisti. Bravii cinefili au fost rasplatiti, in momentul in care si-au ocupat scaunele,  cu o bere Carlsberg si aplauzele tuturor celor din sala.

Formatul aduce cu glumele celor de la Just for Laughs (le mai tineti minte?), doar ca in cazul de fata elementul surpriza este mult mai de impact. Voi ce credeti despre reclama aceasta? Va place ideea?

Răspunsuri