Cateva insighturi de la Marketing 360

Marketing

Expertii Sturmdrang au cuvantat ieri la Marketing 360. Tema de discutie – tendinte si insighturi de marketing. Dupa cum ati vazut aici, reactiile salii au fost din cele mai favorabile – semn ca expertii sunt apreciati, chiar si atunci cand dau dovada de modestie. De aceea, colectivul redactional Fishington Post a decis sa faca publica prezentarea Sturmdrang de la Marketing 360.

Pentru restul ideilor discutate, faceti o vizita colegului Titus, mergeti la Ruxandra sau dati o fuga pe Wall-Street. De asemenea, domnul Matasel are prezentare interesanta despre “coregrafia comunitatilor relevante”.

Numitorul comun al tezelor sustinute? Transformarea marketingului dintr-o stiinta rationala intr-una emotionala. Chiar daca platformele sunt discutate, chiar daca mijloacele de atingere a consumatorului sunt ortodoxe ori ba, lupta nu se mai duce la nivelul sinapselor logice. Cum rezuma Institutul…

Brandurile de succes au fani, nu cumparatori.

Va invitam deci la citit, gandit si aplicat. Orice comentarii pe marginea prezentarii sunt, oricand, binevenite.

Răspunsuri

  • http://printreranduri.eu Ruxa

    Ruxandra, nu Roxana! Si mersi de corectura!