Pentru marketing: gaseste tribul!

Marketing

Reteta unei campanii de marketing reusite e simpla: se gaseste un trib, se da o poveste in care aceasta crede si un produs atasat. Asta ne invata Seth Godin in marketingul Apocalipsei. Iar Apocalipsa asta a prins atat de bine incat lumea s-a haiosit tare. Petreceri, sondaje, tot tacamul. Recunosc, si eu am raspuns de cateva ori la “Tu cu cine faci Apocalipsa?”… Nu doar “consumatorii de nisa” au rezonat la povestea asta, ci mai toata lumea.

Daca ii citim Decalogul marketingului, toata agitatia de Apocalipsa capata si mai mult sens :)

Iar pentru cine doreste sa aprofundeze subiectul, va recomand prezentarea sa de la Google.

Brief: Creatia sustine povestea. Marketingul vinde. Toata lumea e fericita. Si atunci… daca reteta nu e dificila, de ce ne incapatanam sa n-o folosim?

sursa foto

Răspunsuri