[Cercetare] Unde ne facem cumparaturile?

Marketing

Fie criza cat de rea, romanul nu renunta la cumparatura sa. Motivele sunt discutabile, dar si marketerii si advertiserii stiau asta. Ceea ce poate nu cunoaste sunt motivele care indeamna la cumparaturi. Pana astazi, cand GfK lamureste si aceasta necunoscuta.

Jumatate din cei intervievati isi aleg magazinul in care cumpara in functie de apropierea de casa sau serviciu, dar si de timpul pentru a ajunge acolo. Aproximativ 46% dintre romani aleg unde merg la cumparaturi in functie de preturile practicate si 43% aleg hipermarketurile pentru varietatea de produse.

Suprinzator este ca promotiile nu reprezinta un factor decisiv in alegerea magazinului. Doar 6% dintre romani le iau in considerare.

Doar 6% dintre romani aleg unde fac cumparaturile in functie de promotiile desfasurate

Si acum, sa traducem:

Daca preturile conteaza si promotiile nu prea inseamna ca vrem preturi aliniate la cele de promotie.

Promotiile in-store trebuie regandite de marketeri si advertiseri.

Criteriile de cumparaturi difera pe categorii de varsta => comunicare targetata.

Viitorul cumparaturilor e al mini-hipermarketurilor.

 

Voi unde va faceti cumparaturile? :)

 

Răspunsuri

  • Paula

    80% din timp -> Mega Image. :)

  • Alina

    Mega Image. E aproape si e cam singura optiune. mai este un magazin mic langa, care profita de faptul ca e singurul si depaseste orice limita a bunului simt atunci cand vine vorba de preturi.