2011 in advertising

Marketing

Inca un an se termina azi, inca un an incepe maine. Si fie ca acum ne aflam, confortabil, acasa sau la serviciu, asteptand sa treaca mai repede ziua asta, nu putem sa nu tragem un gand la anul care va veni si la ce ne va aduce el.

sursa foto

Ca de fiecare data in ultimele doua decenii si jumatate, The Economist isi lanseaza suplimentul de sfarsit de an, cu previziuni asupra scenelor economice, politice, sociale sau tehnologice din anul ce urmeaza. Referindu-se la sectorul marcom, Lumea in 2011 ne anunta, in primul rand, o crestere a pietei globale de publicitate, cu 4,5%, una chiar accelerata fata de anul anterior, lucru datorat, se pare, migrarii masive investitiilor din publicitate in Asia, in detrimentul Europei.

Asa cum era de asteptat, cea mai mare crestere o va inregistra publicitatea online, cu o previziune de 16%, ajungand pana la 15% din volumul advertising-ului global. Cu toate acestea, televizorul va ramane rege, datorita, in special, atasamentului inca mare al pietelor emergente fata de acest mediu. Si din nou, asa cum era de asteptat, cea mai mare scadere o vor inregistra reclamele din ziare si reviste, publicatii care vor incerca sa isi compenseze pierderile prin extinderea cat mai mare pe mediul online.

Pentru si mai multe detalii despre lumea in 2011, va invit sa intrati AICI (iar ultimul Capital are si el un supliment dedicat). In rest, nu va pot ura decat sa aveti cat mai multa inspiratie in anul ce va sa vina. Sa fie un 2011 ca-n Germania!

Sursa: Capital via The Economist

Răspunsuri

  • victor

    personal cred ca Strategia va fi la loc de cinste indiferent de ce canale se vor utiliza pentru a comunica… ;-) restul sunt doar executii…

  • http://hann18al.wordpress.com/ hAnN18Al

    Va creste volumul de publicitate onine, iar miza se va numi … Social Media. Cine se va folosi de aceste instrumente, va avea de câştigat :wink: