Vanzari sezoniere cu Stefan Hrusca

Comunicare Marketing

“Cine a construit primul baraj care nu lasa lerul sa se duca pe apa Sambetei?”

Da, ati ghicit. Este chiar Stefan Hrusca. Celebritatea a nascut un intreg folclor, colindele de sarbatori au ajuns sinonime cu propria-i persoana. Este, fara indoiala, cel mai de seama reprezentant al curentului colindatorilor profesionisti. Tin minte o editie ApropoTV in care subiectul in dezbatere era exact asta: cum se comporta piata colindatorilor de profesie in preajma sarbatorilor. Concluzia: Hrusca, Stefan Banica jr, Fuego dau cele mai bune rezultate financiare  in decembrie.

Iar in acest an, trendul se mentine. Biletele la concertul Hrusca nu trec de 150 de lei (asta la sectiunea VIP), deci omul este affordable. Si o data an, chiar se merita – pentru cine gusta asa ceva.  O mica problema ar fi ca show-ul din Bucuresti este  aproape sold-out, dar  poate aveti mai mult noroc in tara. Ferice de consumatorii sai, ferice de brandurile care ii sustin spectacolul. Si apropo de consumatori, mi se pare mie sau avem de a face cu toate categoriile de varsta si venit? Caci teoretic, colindul este pentru toata suflarea.

Stau sa ma intreb daca omul ar juca in reclame, ce impact ar avea asupra vanzarilor – fie si numai la promotiile de Craciun. Si oare la ce fel de produse s-ar preta imaginea sa? Voi ce spuneti? Ati cumpara brandul Hrusca daca ar iesi in afara muzicii? Poate un sampon, poate  altceva?

Sursa foto

Răspunsuri