Cellhelmet, consumatorii si iPhone-urile lor

Marketing

CellhelmetPovestea de astazi este despre iPhone, despre idei promotionale destepte, despre ‘first world problems‘, si putin despre Kickstarter si magia lui din ce in ce mai puternica.

Asadar, o companie numita cellpig.com, specializata in accesorii pentru telefoane mobile, a creat un case de iPhone care se vrea indestructibil. Intr-o manevra de awareness mai mult decat de fundraising, pentru productia in serie acestor case-uri, au creat un proiect pe Kickstarter. Tinta de buget a fost depasita foarte rapid, cu 344 de sustinatori ce au donat in total 19.000 € si astfel case-urile au inceput sa fie produse si vandute.

Insa, si aici intervine un pic de sclipire de business – cei doi diferentiatori ai produsului, cu care s-a plecat din start, au fost legati de design (o husa slim, eleganta – spre deosebire de majoritatea case-urile mai rezistente disponibile, mari si greoaie) si de USP. Sa creezi un case greu de distrus, chiar si elegant si cu un design chic, nu e chiar asa greu, dar cum sa faci sa castigi increderea deplina a consumatorului? Oamenilor le place siguranta, se simt asigurati de garantii, si asta ofera de fapt Cellhelmet. Printr-un parteneriat cu Global Warranty Group, lideri de piata in asigurarea de produs, Cellhelmet garanteaza consumatorilor nu doar inlocuirea case-ului, in caz de spargere, dar si repararea sau inlocuirea  telefonului – daca acesta pateste ceva. In maxim trei zile de la incident, telefonul e reparat si livrat la adresa consumatorului, sau inlocuit in caz ca defectiunea nu poate fi remediata.

Avantajul este palpabil in special pentru cei care au beneficiat de  AppleCare dar au depasit perioada de garantie. Practic, orice s-ar intampla, nu ramai fara iPhone, chiar daca se intampla una din pataniile de mai jos, si anume cele mai frecvente 10 cauze de avarie a telefoanelor:

  1. Scapat pe jos
  2. Strivit in pantaloni prea stramti
  3. Folosirea castii bluetooth in ploaie
  4. Aruncatul telefonului pe jos de nervi
  5. Distrus de un caine sau un copil
  6. Scapat in toaleta
  7. Scapat in mare
  8. Uitat pe acoperisul masinii
  9. Deteriorat de transpiratie
  10. Scapat in zapada

(sursa: GadgetLive.com)

In concluzie, Cellhelmet pare a fi un case study de business foarte destept si consumer centric, dar aveti grija de iPhone-urile voastre, pana se pot comanda case-urile minune si in Romania.

Răspunsuri