Gesture-based marketing: Coca Cola si imbratisarile din Singapore

Marketing

Dincolo de like-uri, dincolo de user-generated content, dincolo de impresii si GRP-uri, undeva in lumea reala, pe un continent indepartat, Coca-Cola a inceput o frumoasa poveste de prietenie intre oameni si …masini. Nu, nu e un film SF, e o activare din Singapore, unde Ogilvy&Mather Singapore a conceput un automat care functioneaza pe baza de imbratisari.

Mecanismul e simplu: imbratisezi aparatul, amplasat la Universitatea din Singapore si dotat cu senzori de caldura si miscare, si primesti ca recompensa o cutie de Coca Cola.

Despre Coca-Cola stim deja ca nu e un simplu brand, ci un simbol, un lovemark – si aceasta campanie se pare ca exact asta exploateaza. Ce inseamna Coca-Cola pentru consumator, si ce ar face pentru o cutie din “fabrica de fericire“. Interactiunea este memorabila, mult mai marcanta decat orice experienta pur vizuala sau auditiva, si din punct de vedere social initiativa este gandita foarte adecvat pentru contextul din Singapore, in care demonstratiile publice (si nu numai) de afectiune nu sunt incurajate.

Mesajul campaniei, spune Leonard O’Grady, Director ASEAN Coca-cola,  este ca “Fericirea este contagioasa, se ia. Tonomatul de Imbratisari Coca-Cola este o simpla modaliatate de a impartasi bucurie. Strategia noastra este sa aducem bucurie in doze mici in modalitati neasteptate si inovative, interactionand nu doar cu cei prezenti, dar si cu publicul larg.”

Mai jos demo-ul, si Redactia va imbratiseaza cu drag si doreste tuturor fanilor Coca-Cola o implementare autohtona cat mai rapida a acestei campanii.

Răspunsuri