Sfaturi de SUCCES ca sa castigi un Effie

Marketing

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2011.05.06.

Azi, la sediul IAA, s-a discutat despre ce trebuie sa facem ca prezentarile inscrise la Effie sa aiba succes. Lasand la o parte intrebarile punctuale, s-au desprins niste tips&tricks generale, numai bune de stiut. Stefan Stroe, Razvan Matasel si Sorin Psatta au lamurit ce trebuie sa facem si ce nu daca vrem sa luam Effie-ul acasa.

  1. prezentarea trebuie simplificata pe cat posibil - maximum 5 idei 
  2. un grafic relevant e de preferat abundentei de informatie
  3. contextul de marketing trebuie sa fie clar<
  4. povestea in prezentare trebuie sa fie antrenanta si interesanta

Ce s-a discutat la IAA se potriveste bine cu ce se scria Garr Reynolds in Presentation Zen. Si nu e nimic savant. Ba chiar e atat de banal incat nu-i de mirare ca multi nu pricepem. Orice prezentare, ca e de Effie sau ca e de pitch trebuie sa fie cu SUCCES

SimplicityUnexpectdness, ConcretenessCredibilityEmotionsStories.

Si daca sunteti pregatiti si vreti la Effie, nu strica sa va uitati si aici:

Răspunsuri