Manifest

Bun venit pe Fishington Post, prima publicatie care vrea sa redea consumatorului statutul de vedeta in relatia cu brandurile.

Nu vom face asta incruntati si tinand lectii, ci bucurandu-ne de fiecare noua descoperire, trend sau inovatie. Asa ca priviti-l pe Fishington Post ca pe un spiridus care pune lumina pe consumator, pentru ca brandurile sa poata construi povesti cu final fericit.

Pentru ca e timpul ca marketingul sa-si propuna o relatie win-win cu consumatorul.

Pentru ca e timpul sa cunoastem consumatorul si sa-i pretuim obiceiurile, sa-i ascultam ofurile, sa-i respectam parerile.

Pentru ca e timpul sa facem, cunoscandu-l mai bine, drumul de la stereotip la autentic. E timpul sa intram intr-o conversatie cu consumatorul.

E timpul sa punem luminile reflectoarelor pe consumator, pentru ca doar asa ne vom regasi bucuria de a spune povesti relevante.

E timpul sa colaboram cu consumatorul.

E timpul sa ne sucim gatul dupa el, pentru ca la el e adevarul marcilor noastre.

E timpul sa dam consumatorului ce e al consumatorului.

Răspunsuri