Design de primavara cu Adriana Ancuta

Invitatul săptămânii

Cu o floare nu se face primavara, dar cu un pantof chic are toate sansele sa apara. Adriana Ancuta, fondator Tuxedo confessions si organizator al SHOES IT, ne schiteaza profilul consumatorului de design vestimentar si ne povesteste ce diferentiaza un accesoriu de design de unul normal. Daca aveti nelamuriri despre feminitate si nu stiti cu ce se poarta, in acest interviu aveti toate sansele sa va luminati :)

Cine consuma accesorii de designer?

Creatiile designerilor romani sunt pentru acei consumatori care fug de uniforme. Sunt acei oameni care nu isi doresc sa fie recunoscuti in multime dupa geanta pe care o poarta. Sunt femei si barbati, deopotriva. Multi dintre ei au cunoscut designerul din spatele unui produs cumparat iar dupa acel moment se tin cat mai departe de produsele create in serie. Ei apreciaza faptul ca un designer poate personaliza fiecare produs pe care il face, fie ca este vorba despre culoare, material sau tipar. Consumatorii de design contemporan sunt cei care isi valorizeaza suficient de mult timpul incat sa nu-l consume vizitand 100 de magazine in mall-uri. Less is more, inseamna pentru ei o vizita intr-un showroom sau la un eveniment unde sunt invitati sa expuna si design-eri.

Creatiile designerilor romani sunt pentru acei consumatori care fug de uniforme.

Care e comunicarea preferata pentru un eveniment ca ShoesIt?

Am cautat sa fie un mix eficient intre clasic si modern. Am evitat sa restrang publicul doar la nisa consumatorilor de internet pentru ca in lumea virtuala ispitele sunt la orice pas si cred ca poti uita usor ca ai dat ‘attend’ unei eveniment. Am mizat pe un announcer radio difuzat timp de aproape 2 saptamani si pe sprijinul partenerilor media care au promovat pe site sau in revista evenimentul. In plus a mai fost suportul echipei Carturesti care a dat de veste publicului propriu. Facebook-ul a fost cumva catalizatorul, deoarece, inevitabil comunicarea trimitea la evenimentul creat acolo pentru SHOES IT!

Ce branduri romanesti exista in domeniul asta?

Sunt multe branduri de incaltaminte care functioneaza pe internet si fac livrari oriunde in tara (sepala.ro | iuliastanescu.com | lustofcreation.ro | papucei.ro | pixieshoes.ro | lel.ro etc). Din acest punct de vedere, cred ca romancele sunt mai deschise shopping-ului online cand vine vorba despre incaltaminte sau genti decat haine. Sigur, business-ul acesta nu functioneaza doar online ci si direct in showroom-uri (Condur, by alexandru | Giuka | Oana Vasiloiu | 3127, by Oana Lazar) unde mergi si ai ocazia sa-ti alegi mostra de culoare preferata.

Cred ca romancele sunt mai deschise shopping-ului online cand vine vorba despre incaltaminte sau genti decat haine.

Ce branduri preferati?

Se intampla ca in fiecare zi sa am cel putin un item de pe TuxedoConfessions.com fie ca este vorba de accesorii (plicurile ziar Mitemite, portofelele Poketo, borsetele Renata Rakossy) sau haine (Tahir Sultan, George Neagu, Carmen Chereches, Bipolar). Acest lucru se intampla deoarece selectia designer-ilor cu care colaborez o fac eu, iar chimia mea cu fiecare piesa in parte e unul din criteriile de selectie.

Ce diferentiaza o vestimentatie a unui designer de una luata din mall?

Eu imi imaginez ca lucrurile expuse pe rafturile din mall vorbesc in cifre iar lucrurile create de un designer vorbesc in cuvinte. Le prefer pe cele din urma pentru ca imi imaginez mai usor povestile din spatele lor.

Ce este feminitatea?

Feminitatea este o melodie care te pune in miscare. Nu ai cum sa nu tresari cand o vezi :-)

Un gand pentru cititorii Fishington?

In ziua de azi foarte multi vor sa fie diferiti insa cumva pozitionarea asta devine o uniforma pe care ni se pare ca e cool sa o purtam. Mai sanatos, desi anevoios, e sa-ti cultivi individualitatea. In felul acesta ai parte de impacare cu tine, de zen.

Răspunsuri