FaceBrands – primul instrument pentru masurarea eficientei in social media

Invitatul săptămânii

Ieri am avut parte de o lansare care va pune lumea marketingului romanesc pe treaba. Baietii de la Standout impreuna cu cei de la BYTEFLUX au produs FaceBrands – primul serviciu de monitorizare a paginilor de Facebook din Romania. Asa ca l-am cautat pe Ionut Oprea, chief social media marketer Standout, pentru a ne lamuri putin asupra proiectului.

De ce ati facut proiectul FaceBrands acum? Il cerea piata?

Personal am atras mereu atentia asupra cifrelor si asupra rezultatelor in social media. Am inceput lucrul la acest proiect separat, in toamna anului trecut, iar spre finalul anului am inceput sa colaboram. Lansarea facebrands.ro nu e legata de maturitatea pietei, ci de nevoia pentru un instrument care sa arate eficienta investitiilor in publicitatea pe retelele sociale.

Ce servicii ofera? Va ganditi la un content premium?

In acest moment facebrands.ro ofera exclusiv serviciul public, gratuit, de monitorizare a numarului de fani si a evolutiei acestuia, pe zile si saptamani, pentru fiecare pagina, si pentru categoria din care face parte. Lucram la alte servicii din care unele vor fi platite.

Cui se adreseaza proiectul?

Facebrands.ro se adreseaza tuturor persoanelor care gestioneaza pagini de facebook sau care le integreaza in activitatea lor, pentru ca le permite sa urmareasca sistematic evolutia acestor pagini in comparatie permanenta cu concurenta.

Ce beneficii ne ofera FaceBrands?

In momentul asta, facebrands.ro usureaza urmarirea primelor rezultate ale paginilor de facebook, numarul de fani,  precum si efectuarea de comparatii pe categorie, si, repet, istoric pe zile si saptamani pentru fiecare pagina.

Va ganditi sa extindeti monitorizarea si pe alte platforme?

Luam in calcul extinderea facebrands.ro si pe alte platforme, insa vom anunta fiecare noutate la momentul potrivit.

Cum va fi 2011 pentru online-ul romanesc?

Sper ca 2011 sa fie anul in care devenim o industrie intr-adevar data-driven, in care luam decizii pe baza cifrelor, si in care bineinteles avem si instrumentele care sa ne furnizeze aceste cifre. Intr-acolo vrem sa indreptam si facebrands.ro.

Ionut Oprea este specialist in marketing online, relatii publice, jurnalism si internet, si blogger, precum si blogger oficial pentru diverse evenimente de industrie. Inainte de a fonda, alaturi de Mihai Giulvezan, start-up-ul Blog Agency, a lucrat ca Director de comunicare la Media Pro Interactiv.

sursa foto

Răspunsuri