IQ-ul Digital al brandului tau + SUPER-LER

Invitatul săptămânii

Pentru ca tot ne plangem ca nu sunt suficiente masuratori de marketing in online, iata ca L2, un ThinkTank din New York orientat spre inovatia digitala, ofera o noua modalitate de a analiza eficienta brandurilor in digital – Digital IQ Index.

sursa foto

Cum? Pe baza unei serii de indicatori cantitativi si calitativi privitori la SEO, transpunerea online a brandului, abilitatile de “exploatare” a tehnologiei si utilizarea social media si mobile, L2 Digital IQ Index reuseste sa clasifice brandurile in 5 categorii: Genius, gifted, talented, challenged, and feeble.

L2 publica anual rapoarte de inteligenta digitala pentru branduri din zonele: branduri de lux, auto, calatorii, sector public, farma, carti de credit, media, specialty retail si prestige brands in China – pe care pe toate le gasiti aici sau aici.

Si nu pot sa nu ma intreb, oare cum ar arata un studiu de acest gen in Romania? :)

Mihaela Barsan conduce agentia de comunicare FourHooks, parte din grupul de companii Metropotam Group si Agentia Anului la Internetics la doar un an de activitate, in 2009.

De asemenea, este responsabila de elaborarea de strategii de marketing pentru brandurile din portofoliul grupului: Metropotam, UrbanBite, Urbee, Coolio, RoBlogFest.

****

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 18 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri