Invitatul Saptamanii: shortCUT despre Mamele pe Facebook

Invitatul săptămânii

Cine sunteti si ce faceti?

Noi suntem shortCUT research, adica ad literam o scurtatura spre realitate prin cercetare. Ce facem noi este sa descoperim realitatea lucrurilor vorbind cu oamenii, dincolo de insipiditatea cifrelor. Beneficiarii cercetarilor noastre pot fi agentiile de publicitate si companiile daca ne antameaza pentru intrebari pe care vor sa le elucideze, dar si publicul larg, pentru cercetarile facute de noi independent.

Ce loc ocupa consumatorul pentru voi?

Ne vine automat sa spunem un loc de cinste. In studiile pe care le facem, relatia oamenilor cu brandurile e importanta, dar ne place sa ne gandim la consumator in termeni de cultura si relatii, nu doar de comportament de cumparaturi.

Care este targetul acestui studiu despre mame? Cine sunt consumatorii?

Acest studiu este destinat agentiilor de publicitate si brand managerilor care comunica pe segmentul Mame pe care l-am definit noi. Totusi, surpriza noastra este ca studiul este foarte bine primit de catre persoanele din target in sine, chiar daca nu au participat la studiu, ca un material interesant de citit. Acelasi lucru e valabil si pentru cei interesati de comunicare, design sau lucruri cool- contemporane.

Ce dificultati ati intampinat in realizarea lui? Ce-ati imbunatati la el, acum ca s-a terminat?

A fost un studiu pe care ni l-am autocomandat, asa ca dificultatea principala a fost sa ne tinem de termenul limita pe care ni l-am propus. Cu un sprint pe ultima suta, am reusit. Sigur ca sunt niste invataminte pe care le-am tras, dar nu pot sa le impartasesc public, le vom aplica in viitor cu siguranta.

Un sfat, o idee, un mesaj pentru cititorii Fishingtonpost

Stati cu urechile ciulite!

Răspunsuri

  • wilhema

    eu zic sa incercati si Tati pe FB, ca de mame v-ati tot ocupat, poate le spalati si vasele; sau incercati Barbati amorezati de mame, desigur pe FB. :)