Ce mai fac stranierii nostri? Azi, Andrada Morar.

Invitatul săptămânii

Andrada Morar este Head of Social Media/Senior PR Consultant la Ketchum Pleon, Amsterdam. Intre altele, sare cu parasuta ca sa-si faca treaba si considera ca nu poti avea rezultate fara sa dai consumatorului ce-i al consumatorului.

Cine e Andrada Morar?
“Female version of a bottle of champagne”.

De ce-ai plecat din tara?
De curioasa. Si pentru ca mi-a placut provocarea pe care am primit-o.

E adevarat ca s-a platit o suma de transfer pentru tine, ca la fotbalisti?
Haha. E adevarat. Doar ca suma platita nu are nimic de a face cu lumea fotbalistilor.

Ai ajuns in mai putin de 2 ani sef de departament la o agentie de PR buna, din Amsterdam. E din cauza ca esti blonda?
Se prea poate. Daca raspund “da” trebuie sa ma gandesc la un raspuns pentru colegele mele blonde. Dupa cum iti poti inchipui, nu sunt doar doua, trei…

Cum faci sa fie bine? Ce ai in trusa ta de scule?
Bunavointa. Entuziasm. Energie.

Ai putea avea aceleasi rezultate in Romania?
Nu vad de ce nu. Daca Mircea Tomescu continua sa-mi fie mentor.

Cum e asta cu social media afara? Care e pasul urmator in comunicarea social media, dat fiind faptul ca intai se-ntampla afara si-apoi ajunge si la Bucuresti?
E distractiv. Dar asta nu cred ca e cu mult diferit de Romania. Pasul urmator… sper sa scapam (consultanti/clienti) de sindromul asparagusului: http://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_syndrome

Ce model ai? Profesional, uman?
Catalina Cernica, fara indoiala. Atat profesional, cat si uman. La ea ma intorc intotdeauna pentru sfat. Maurits Blok (managerul meu) si Tim de Boer (CEO, Ketchum Pleon Benelux) doar pentru ca au avut curajul sa creada in mine.
David Gallagher (European President, Ketchum Pleon). Fiindca stie cum sa fie sef fara sa spuna ca e sef. Fiindca stie cum sa se faca respectat, fara sa se ia prea in serios. Fiindca ma distrez si invat in fiecare zi citindu-i tweeturile. Fiindca toata lumea il iubeste: de la stagiari pana la presedintele global.

Ce citesti?
De toate pentru toti. De la fishingtonpost (serios!) la blog.ketchum.com la unapezi.ro la fastcompany.com la zenhabits.net si alte nebunii ascunse in Google Reader. Offline: Runners World, FD Persoonlijk etc. Si da, citesc si carti. Ieri am terminat Murakami, Autoportretul scriitorului ca alergator de cursa lunga. Minunata carte.

Ce e mai important, rezultatele sau consumatorul?
Huh? Poti sa ai rezultate fara sa il faci fericit pe consumator?

Ce-ai descoperit la Amsterdam?
Ca nu suntem facuti din zahar. Deci nu o sa ne topim pe bicicleta cand ploua. Ca trebuie sa-ti planifici cheful de a vedea un film sau de a lua cina cu un prieten. Deci intr-un cuvant: (sfantul) calendar. Ca sportul ma face fericita. Tare.

E adevarat ca olandezii sunt zburatori? Daca da, de ce.
E doar o iluzie; ca in legenda. In realitate sunt extrem de “cu picioarele pe pamant”.
.
Ce specialist / personalitate din social media te inspira – din Romania, de afara…
Novac, of course.

Da-ne o definitie personala a succesului.
Daca am un motiv sa ma strofoc sa fac mai mult. Daca sunt inconjurata de oameni care ma inspira. Daca vad care este urmatoarea mea provocare. Daca simt ca oamenii pe care ii apreciez cred in mine. Daca stiu cum sa fac urmatorul pas. Si daca am un motiv sa zambesc in fiecare zi.

 

Răspunsuri