Street Delivery functioneaza pe baza de zambet

Consumator

Mereu cand ma lovesc de “consum”, vad o corporatie plina de cravate in care nimeni nu prea zambeste si situatia e cam gri. Nu e tragic, dar nici nu face cinste cuvantului. Insa dupa Street Delivery,  ”a consuma” suna mult mai colorat.

Pe langa insigne si carti si proiecte si roboti si biciclete… lumea vine sa consume emotii si culoare. Sa se zambeasca, sa se bata cu faina, sa danseze in ploaie. Street Delivery asta “vinde”: bucuria de a te bucura necenzurat. Indiferent de varsta, sex sau religie. Pare usor utopic si un pic cam naiv, dar cine a trecut pe acolo imi va da dreptate. Si la sfarsitul zilei, cand te-ai facut leaorca ca dupa o ploaie tropicala, pleci cu un ranjet mare cat toata fata. “A fost misto, a fost fun, m-am distrat. Street Delivery a rulat fin si de data asta” – cam asta a fost feedbackul consumatorilor.

Voi cum v-ati simtit la Street Delivery? Ce v-a atras atentia? In afara de Robotul Fundatiei, bineinteles :P

PS: Acest post este un mic preview la interviul cu cei de la Street Delivery pe care il vom publica maine.

 

Răspunsuri