Brandurile pariaza pe social-media

Consumator

Aproape un sfert din bugetul de marketing&advertising merge inspre social-media, iar 52% dintre branduri isi fac in-house strategia de social-media. Estimarile vin in urma  sondajului realizat dupa “Pivot conference”, un eveniment care a analizat cele mai noi tendinte in evolutia brandurilor.

De asemenea, brandurile investesc tot mai mult in promovarea online: YouTube, Vimeo (+55%), social-media (+75%) , bloguri (+52%) , mobile apps (+62%).

24% din bugetul pentru marketing/advertising merge in social-media

Printre altele, sondajul deconspira si rapiditatea adoptarii noilor succese in materie de social media: 82% sunt early-adopters62% dintre acestia isi doresc sa fie printre primii care se adapteaza tendintelor.  Majoritatea celor care au raspuns in cadrul acestui sondaj situeaza consumatorul de social media intre 21 – 30 de ani si considera ca mediul online este un mediator important intre consumator si brand – 67%.

Oare investitiile in social media vor face ca media buyingul sa intre intr-un con de umbra in perioada urmatoare? Trendul ne arata un “social-marketing” care se dezvolta rapid si pentru ca online-ul ofera toate beneficiile unui ghiseu de “relatii cu publicul”. Acestea sunt estimari la nivel international. Marea intrebare ramane: pe cand si in Romania?

sursa foto

Răspunsuri

  • http://www.filmulete-pe.net/ eliza andra stanciu

    in sfarsit mai gasesti ceva interesant pe un site de presa bravo voua o stire foarte interesanta