Consumul de branduri in online

Consumator

Exista intrebari condamnate sa primeasca mereu alte raspunsuri. Una dintre acestea intrebari este cea referitoare la felul in care interactioneaza consumatorii cu brandurile pe social media. Cateva lamuriri ne da sondajul Lightspeed Research realizat la sfarsitul anului trecut.

“Social media has become such a part of our lives that people rarely even consider just how extreme their social behaviour has become – we log in as soon as we wake up, before we go to bed and even during mealtimes.”

Momentele preferate de logare ale consumatorilor sunt seara, inainte de culcare si dimineata, cand se trezesc. Utilizatorii uploadeaza poze din vacante, nunti, aniversari, chiar si inmormantari. Un punct interesant atins de studiu este acela al reclamatiilor, care migreaza din ce in ce mai mult catre online.

Aceiasi care folosesc online-ul pentru  a transmite anumitor branduri nemultumirile lor asteapta ca acestea sa le raspunda in mai putin de o zi.

Studiul complet, AICI.

Imagine preluata de aici.

Răspunsuri