Individuserul, brand-ul si internetul

Branding Consumator

Consumator, om, brand, lenjerie, publicitate, research, tag-uri, procente, internet, “retele sociale”, rufe murdare, profit, sinceritate, intimitate, vanzari, adevaruri, rezultate, pareri, dualitate, motorase de cautare, click, cauta in rezultate… eu scriind aici.

Fiinta umana si creatiile sale – internet-ul si brand-ul.
Ma tot intreb unde o sa ajungem. Caut raspunsuri. Gasesc multe. Si tot ma intreb unde o sa ajungem. Si mai gasesc raspunsuri. Si tot asa. Ok, ma deconectez si caut doar in mintea proaspat hranita cu informatii. Teoria conspiratiei, o lume mai buna, invadarea intimitatii, normalitate, liberul arbitru, bine, rau si dincolo.

Nu o sa pun nici un link aici.

As dori doar sa va opriti putin din click-uit, cautat, tastat, citit, adunat informatii. Sa va ganditi la cum va arata consumatorul&internet-ul&brand-ul peste 20 de ani. Sa va notati cu un pix pe o foaie alba de hartie raspunsul O SINGURA FRAZA. Apoi, daca aveti chef, sa imi spuneti si mie.

Sau, de fapt, mai bine continuati sa rataciti pe ecran, biti, taste, click-uri, informatii samd.

Vedem noi…

Răspunsuri