Studii superioare… pentru consumatori si brand-uri

Branding Consumator

Ma bucura nespus de mult sa vad initiative ca Fastake. “Din orice punct de vedere as privi.”

Pana la urma, studiile ar trebui sa “infrumuseteze” relatia consumator-brand. Sa uneasca cele 3 “regate”. Sa ii “fericeasca” pe cei 3 (publicitarul, marketer-ul si consumatorul).

Pe intelesul publicitarilor – premiul il meriti daca ai rezolvat foarte bine problema si ai dat dovada de respect si intelegere fata de consumator si brand.

Pe intelesul marketer-ilor – profitul creste pentru ca multumesti consumatorii, ii respecti si ii intelegi in comunicare.

Pe intelesul consumatorilor – cumpar pentru ca imi place – vorbeste frumos cu mine si ma respecta.

Adica mai putin egoism.

Utopic?

Răspunsuri

  • http://alentodorov.com/blog/ Alen Todorov

    Ar mai fi şi Urtak (http://urtak.com) de adăugat pe lângă Fastake.