Unilever, Axe/Lynx si o seama de ingeri decazuti

Branding Consumator

Fideli promisiunii de brand, cei de la Unilever i-au oferit Lynx-ul (fratele britanic al lui Axe) cel mai tare atribut – “seductia” si l-au impachetat in niste foarte misto campanii integrate. Ba chiar de unele, nu sunt straini nici fanii nostri de la Friends.

Efectul Axe/Lynx” este dus si mai departe, taman in cercurile heruvimice populate cu cei mai atragatori ingeri (de sex feminin). Un fel de Despre ingeri, sigur, intr-o alta varianta decat cea a domnului Andrei Plesu.

Nush voi ce credeti, dar mie imi place de mor reclama asta:)

sursa foto

Răspunsuri

  • Ioana Te

    Iar colegii din Australia sunt mai pe inovatie: http://lynxeffect.com.au/lab/

  • http://www.zoozle.ro ivan

    haha :) e prea tare ca sa nu fie vazut :) ) inca o data, e super tare clipul… umpic plictisitor dar e amuzant la sfarsit :)