Google aduce arta in fata noastra

Consumator

Fiind eclipsati in ultimul timp de Facebook, cei de la Google au reusit, in cele din urma, sa tina capul de afis al stirilor. Dupa succesul avut cu Street View, Brin, Page & co. duc tot mai departe conceptul lor de cautator/informator de orice (vezi si Google Earth, Google Sky, Google Maps), scotand ieri la lumina un proiect care nu poate decat sa ne lase cu gura cel putin intredeschisa.

Eu, unul, m-am plimbat ore in sir pe Google Art Project. Si cum sa nu te plimbi cand ai ocazia s-o faci (fie doar si cu mouse-ul) prin Smithsonian, Met, Tate, Versailles sau Rijksmuseum? Cum sa nu-ti lipesti ochii de monitor cand ai ocazia sa vezi lucrari de Rembrandt, Monet sau Van Gogh pana la un zoom care iti permite sa observi si crapaturile uleiurilor? O multime de filme si tutoriale au aparut deja pe YouTube, dar, bineinteles, nu au atat de mult sens precum vizitarea site-ului in sine. Recomand totusi un “behind the scenes”, vizionabil AICI.

Poate ca va intrebati ce legatura are acest lucru cu marcom-ul si consumatorii, pentru ca la prima vedere nu prea are. Are, in schimb, legatura cu oamenii. Are puterea de a duce arta in fata tuturor, de a opri timpul in loc prin maiestria penelurilor. As vrea sa cred ca cei pe care arta ii linisteste mental sunt mai multi decat cred eu. Traim vremuri in care suntem, poate, prea stresati si ceva relaxant ar fi mai mult decat binevenit.

Răspunsuri

  • http://www.roxanarugina.ro roxana

    dovada ca nu e departe ziua in care fiecare obiect din offline va avea o adresa html online