Social media grabeste sexul

Consumator

O multime de studii s-au efectuat, in timp, in legatura cu genul de relatii pe care le creeaza intre oameni Facebook, Twitter & co. Dar, intr-un final, relatiile interumane n-ar mai avea niciun farmec daca printre ele nu ar exista si cele de natura mai intima. Lucru confirmat si de un studiu pe social media citat recent de Reuters.

Astfel, se pare ca tot ceea ce facem in viata are loc pentru ca, in cele din urma, sa facem sex. Si aici includem si inovatiile tehnologice. Aproape 4 din 5 femei si 3 din 5 barbati sunt de parere ca SMS-urile, Facebook, Twitter si alte unelte digitale de socializare cauzeaza un mai rapid salt in pat in vietile lor intime. Jucariile digitale, tot mai “fancy” de la an la an, isi fac loc tot mai mult in vietile oamenilor, fiind chiar mai importante decat sexul uneori. Un procent de 5% dintre respondenti deja recunoaste ca, la primirea unui mesaj sau apel in timpul actului, arunca o privire la ecran, iar 1% din ei chiar se opresc pentru a raspunde.

Asadar, iata omul. O fiinta cu nevoi, care a construit o civilizatie in mii de ani si care a ajuns pana la cer cu realizarile sale. Dar poate ca toate acestea nu s-ar fi intamplat fara dorinta omului de  a impresiona sexul opus. Asa ca atunci cand ne gandim la oameni in general (consumatori, non-consumatori sau orice vreti), beneficiile sunt cautate intotdeauna pentru a satisface alte beneficii. Iar la coada inlantuirii de beneficii, cred ca este destul de clar ce se afla.

Răspunsuri