Creativitate, sex si extraterestri

Consumator

Acest articol este despre creativitate si axioma ei: sexul vinde. De asemenea, este despre recentul manifest al unui reprezentant al curentului Sturm und Drang in creativitatea autohtona in legatura cu o anumita elita a creativitatii: Creativii. Pe scurt, un Creativ este acela care inoveaza perpetuu, observa ceea ce altii nu observa si se adapteaza permanent.

Astfel, se poate deduce ca atributele unui Creativ se distribuie aleatoriu in randul oamenilor, nascandu-se din curiozitatea, pasiunea si inteligenta fiecaruia in parte. Cu alte cuvinte, nu exista o reteta certificata prin care un om poate ajunge Creativ. Este posibil ca in randul creativilor sa gasim non-Creativi, la fel cum in randul non-creativilor sa existe Creativi.

In imaginea atasata (care nu este chiar recenta din simplul motiv ca, atunci cand am facut-o, nu inotam inca in acvariul mansardei de la FRIENDS), observ un bun exemplu de idee apartinand unui posibil Creativ in formare. Facuta in apropierea campusului studentesc Regie, autorul a speculat corect un insight din target si l-a tradus in aceasta executie. Beneficiul, USP-ul, RTB-ul sunt clare si, pe deasupra, reclama capteaza atentia usor.

Intr-un fel, deci, se poate spune despre Creativi ca sunt ca extraterestrii: se plimba printre noi fara ca cineva sa-si dea seama de ce sunt ei cu adevarat. Ar fi dragut doar ca ei sa-si cultive potentialul si sa aiba curajul de a schimba lucruri prin ideile lor.

PS: De asemenea, ar fi dragut si ca persoana din spatele acestui copywriting sa ajunga pe articolul de fata si, poate, sa comenteze si el despre lucrurile pe care le-ar schimba.

Răspunsuri

  • http://www.sexshop.ro sex shop

    Ha ha
    Ce reclama, si mai e si ieftina

  • pestedeuscat

    Creativitatea transcende bugetele.