Inovatia la Blackberry + LER-ul zilei

Comunicare Consumator

Unii din noi ar putea considera, uneori, ca iPhone are parte de o nedrept de multa promovare fata de celelalte smartphone-uri. Chiar nu de mult se vorbea despre iPhone-uri care au ajuns in spatiu sau care functioneaza datorita unor mori de vant. Dar astazi vorbim despre Blackberry.

Pentru ca nu numai Steve Jobs stie sa fie inovativ si surprinzator. Designerii Kiki Tang si Daniel Yoon au pus la punct Blackberry Empathy, un telefon concept care isi propune sa aduca emotiile umane in convorbirile telefonice, la modul cel mai concret. Acest lucru se datoreaza inelului biometric ce acompaniaza telefonul, capabil sa exprime sentimentele interlocutorilor in timp real, pe masura ce conversatia se consuma. Insotit si de un design atragator, prototipul Blackberry pare a raspunde la problema convorbirilor telefonice de a nu transmite fidel trairile vorbitorilor.

Un smartphone cu sentimente. Sa fie acesta inceputul unei revolutii a fanilor de Blackberry, care vor rivaliza cu cei de iPhone la galagie, promovare si (iertat sa-mi fie) vanitate? Cu totii stim ca nu. Mike Lazaridis nu e Steve Jobs. Produsul, la urma urmei, are personalitatea celui care il prezinta, al endorser-ului; iar fanii au personalitatea produsului. Vreti sa va vindeti, deci, produsul? Revizuiti-va personalitatea!

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri

Răspunsurile sunt inchise.