Trenduri de business in 2011 + LER-ul zilei

Branding Consumator

Mediul devine esential. De cand cu revolutia 2.0 si social-media, consumatorul raspunde mai rational, mai repede si mai pertinent. “Cunoaste-te pe tine insuti”, in limbajul brandurilor, devine “cunoaste-ti consumatorul ca pe tine insuti”.

Din cele 11 trenduri din marketing si branding anuntate pentru 2011, prima spune totul despre o noua paradigma a relatiei marketer-consumator: valoarea inseamna ceea ce consumatorul spune ca inseamna. O realitate pe care trebuie repede s-o intelegem. Pentru propriul nostru business, daca suntem antreprenori, pentru propria noastra corporatie daca suntem manageri. In caz contrar, vom fi sanctionati. Nu doar de catre un consumator, ci de intreg tribul sau. Cam cum a patit-o si GAP. In acea situatie, brandul a rezolvat criza alegand sa-si asculte consumatorii. Voi ati fi facut la fel?

* * * * * * * * * *

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri

  • http://www.rolug.ro/ emma

    salutare,

    poate ar fi o idee buna ca spatiul pt vot (”Ce mai e folositor in business?”) sa fie ceva mai mare, in sensul de a avea toate variantele de raspuns in campul vizual.

    o zi faina! :)

  • piros

    Multumim de feedback, lucram la o solutie tehnica la aceasta problema. Revin-o cat mai curand sa vezi rezultatele.