LER-ul zilei si donatiile pe Wikipedia

Comunicare Consumator

Daca ati intrat pe Wikipedia in ultimul timp, nu se poate sa nu va fi lovit puternic de ochii patrunzator-albastri ai lui Jimmy Wales zambindu-va hipnotic dintr-un banner si rugandu-va sa-i cititi apelul.

E vorba de campania anuala a ONG-ului Wikimedia de strangere de donatii. Iar in caz ca va intrebati ce succes pot avea astfel de mesaje rupte parca din online-dating, aflati ca au avut un click-through-rate de 2,87% (luna trecuta) si au strans aproape 50.000 $ din peste 1.500 de donatii. Prin comparatie, maximele anterioare contabilizasera sub 3.000 $ si sub 150 de donatori. Analiza completa poate fi studiata AICI. Si putin amuzament AICI.

Explicatia Wikimedia este legata de sinceritatea campaniei si de lipsa tentativelor de manipulare sau de marketing. Cu toate acestea, haideti sa vedem daca ne putem uita fix in ochii de catelus de mai sus si sa spunem “nu, d-le Wales, nu voi dona bani oamenilor tai buni care incearca sa aduca pacea in lume si sa salveze ursii panda!” Sad, sad face…

Castigi unul din cele 10 LER-uri zilnice expuse pe Fishington Post in sectiunea “Ler Superstore” si un Mare Premiu, Super-Lerul, scos la concurs in ziua de 20 decembrie! Afla mai multe detalii in REGULAMENT.

Răspunsuri