Marketing marca Steaua, acum si cu bere la doza

Comunicare Consumator Marketing

Dupa cum ati observat, Steaua s-a lansat si in productie de bere. Ca… asa-i in fotbal. Dupa cola, calorifere si vin… eu cred ca e un pas aproape natural.

Sursa foto

Cu doar 3 lei doza, echipa bucuresteana spera sa-si fidelizeze consumatorii printr-o miscare inedita de marketing. De asemenea,  va exista si varianta fara fara alcool probabil  pentru cei  din tribuna oficiala. E interesanta pozitionarea noii marci. Pretul anunta o competite acerba cu Timisoareana, Bergenbier,Ciuc, Stejar Strong, Ursus – dozele din clasa 3 lei…  Si mai mult, pretul ne arata ca suporterii echipei din Ghencea sunt  de gasit undeva prin palierul “economic”. Probabil cu studii medii, barbat intre 18-35, cu apetit pentru competitie, deci si ambitios.

Sub sloganul Potoleste-ti setea de victorie berea Steaua se anunta deja un concurent serios pentru brandurile deja existente pe piata. Nu inteleg de ce au folosit acelasi headline ca la Cola Steaua… se mai putea schimba putin din copy, dar na… probabil ca exista o logica si in spatele acestui demers.

Sigur, eu astept pachetul 2 in 1: 2 doze si-o punga de seminte. Poate chiar de Craciun, ca acolo unde este vointa este si fapta. Oare MM ce-o spune de miscarea asta de marketing? Dar suporterii Steaua? :)

O sa beti berea Steaua?

  • Nu (64%, 23 Voturi)
  • Da (36%, 13 Voturi)

Voturi: 36

Răspunsuri

  • pestedeuscat

    “Potoleste-ti setea de victorie”. Mi se pare normal, Steaua e pe 7 acum.

  • http://elfuldelamare.wordpress.com/ elfulcubrief

    Poi de aia cred ca au inventat-o:D sa fie de suport moral

  • pestedeuscat

    Si uite aici ce zic suporterii Steaua:
    http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/19298/