Ati intrebat? Va raspundem!

Consumator

Inauguram o rubrica noua cu raspunsuri le care le dam unor intrebari pe care le primim. The Fishington Post, prin diversi oameni de-ai sai incearca sa dea niste raspunsuri pertinente si spera ca si voi sa le considerati la fel.

Intrebarea voastra: De ce nu vedem concepte indraznete care sa beneficieze de bugete mai marisoare? N-au clientii curaj?

Raspunsul nostru:

Nu stiu foarte clar ce considerati a fi “concepte indraznete”. Iar chestia asta cu “clientul n-are curaj” mi se pare o marota destul de gresit inteleasa. Hai sa clarificam un lucru. Daca dumneavoastra personal ati investi, dupa o munca de 20 de ani, toti banii economisiti intr-un magazin de pantofi – care ar incepe sa aiba succes, incet-incet… ati aplica un concept indraznet de promovare? Sau unul de renovare? Unul care are riscul sa va sperie consumatorii care pana atunci intrau in magazinul dumneavoastra? Unul care nu ii reconforteaza pe consumatori… insa e “altfel?” Sau invers: unul care ii face pe consumatori sa se simta bine, insa nu ii atrage pe prietenii lor? Relatia e foarte simpla, in final: comunicarea e din ce in ce mai aproape de marketing, iar marketingul e din ce in ce mai aproape de management, acolo unde un business makes it or breaks it. Cam cat de curajosi ar trebui sa fie clientii, ca sa mearga pe mana unui chel cu barba de la creatie (cheltuind intre timp milioane), care le propune o idee indrazneata, dar riscanta pentru businessul lor?

Răspunsuri