Consumatorul se schimba, hai sa schimbam si noi brieful.

Branding Comunicare Consumator

Un neasteptat, dar vesel tweet al domnului hoinaru ne aduce aminte ca avem un frate de idei in America, care sustine de ceva vreme ca a pierde timp cu brieful e una dintre cele mai bune idei de business pe care le putem avea.

Gareth Kay e planner si “Director of Brand Strategy” la Goodby Silverstein & Partners. Aici e blogul lui, la fel de interesant pt planneri si creativi, cat si pt oameni de business, marketing sau comunicare.

Doua lucruri ne fac sa vi-l recomandam pe Gareth azi. Primul e ca, precum unii dintre noi, dl. Kay zice ca “doing is good”, ca a face e un lucru extraordinar de important.

Al doilea e prezentarea de mai jos, in care se subliniaza faptul ca briefurile cu care lucram trebuie revizuite urgent. Pentru ca sunt anacronice, asa cum tot unii dintre noi sustin de ceva vreme.

Tot de pe blogul lui Gareth extragem un decalog pe care toti strategii, cu mic cu mare, care de la client, care din agentii, ar trebui sa-l tipareasca si sa-l lipeasca pe spatele buletinului.

Little tip #1 – two heads are better than one

Little tip #2 – more generalists, fewer specialists

Little tip #3 – be recombinant

Little tip #4 – be people powered

Little tip #5 – turn data in to meaning

Little idea #6 – get out of the messaging business

Little idea #7 – break the tyranny of the big idea

Little idea #8 – be a magazine editor

Little idea #9 – get obsessed by games

Little idea #10 – be interesting, not right

Răspunsuri