The walkman is dead. Long live the iPod

Branding Consumator

Va mai amintiti de casetofonul acela micut, cu casti, care functiona cu doua baterii AA si-l purtam prins de cureaua pantalonilor? Si cu care ne plimbam mandri prin oras, ascultand MC Hammer, Michael Jackson, Metallica sau Depeche Mode? Gizmodo ne anunta ca simpaticul walkman este, oficial, mort. Dupa 30 de ani, Sony a oprit productia celebrului gadget, acesta fiind totodata retras de la vanzare pe piata japoneza. Totusi, in US, inca poate fi gasit la raft.

Adevarul este ca walkman-ul a inceput sa dea semne de imbatranire la inceputul anilor ’90, cand Discman-ul a inceput sa ia avant, si a intrat in moarte clinica in momentul nasterii iPod-ului, in 2001.

Walkman-ul este inca un produs care a parcurs toate cele 4 cadrane ale celebrei matrice Boston Consulting Group, iar acum si-a dat obstescul sfarsit.

Pestedeuscat vorbea acum cateva zile despre regula celor 30 de ani in copywriting. Ar putea fi regula asta aplicata si produselor? Walkman-ul o confirma. Oare Ipod-ul mai are de trait 21 de ani? Cand va aparea succesorul lui? Si cum va arata?

Răspunsuri

  • Pingback: Tweets that mention The walkman is dead. Long live the iPod | Fishington Post -- Topsy.com

  • http://www.whitenight.ro jocuri

    Frumoase amintiri, toti alergam dupa “casetofonul cu casti” imi aduc aminte ca nu aveam bani sa imi procur unul bunicel, si imprumutam unul de la un prieten sa ascult MC Hammer … amintiri

  • Ovidiu M

    Prima caseta cumparata de mine a fost cu MC Hammer. Iar primul “casetofon cu casti” a fost o facatura Levi’s, cu 4 baterii pe care le “manca” in 8 ore :( (