“In geeks we trust”

Comunicare Consumator

Atrageam atentia recent asupra unui studiu despre cei mai cei consumatori ai vremilor noastre. Intr-adevar cei alesi (de branduri) sunt printre noi. Ii vedem in fiecare zi, ne intalnim la diverse evenimente. Ii citim sau le copiam stilul, ii combatem sau le dam dreptate. Li se spune “geeks“. Pentru ca… ei stiu despre ce este vorba. Ei au creat brandurile la moda, ei le adauga plus valoare.

Printre cei mai celebri, ii amintim pe Bill Gates, Mark Zuckerberg, Steven Jobs, Larry Page sau Sergey Brin… sau, cum bine stim, Microsoft, Facebook, Apple, Google. Sunt topuri si topuri… si topuri ale acestor oameni. Se fac studii despre capacitatea lor de a transmite si influenta mesaje. Sunt vedetele noului marketing pentru ca au si know-how si credibilitate. Si poate cel mai important, sunt surse de inspiratie pentru ceilalti.

Acesti geeks au o istorie si nu este de ieri de azi. Termenul, la origine, insemna altceva… Flowtown a realizat o harta a evolutiei acestui personaj, dar si a diverselor tipologii in care regasim atributele cercetate Edelman.

Via Mashable

Sursa foto

Răspunsuri