Trei cluburi, trei tipuri de consumatori

Comunicare Consumator

Vineri, a fost seara consumului in cluburile Bucurestiului: Expirat, Club A si Control. Am inceput o analiza detaliata a consumatorului de cluburi. Zic sa imbinam utilul cu placutul. Seara s-a lasat cu shoturi, dar si cu o suita de insighturi pertinente.

Primul vizitat, Expirat: Intram la 22 si putin. Locul este, ca intr-o reclama, gooolll. Surprinzator pentru mine, prima data intrat in aceasta toamna. Se incep povestile cu surubelnitele de rigoare, se admira beneficiile sticlei marca Grolsch. Marius aduce un insight pertinent: “ba, sticla asta e buna de pus bulion in ea”. Bogdan este cucerit, la randu-i, de design-ul sticlei. Pana la plecare (aprox 23.15) clubul este inca putin populat: 25% domnisoare, restul domnisori. Media de varsta este mai ridicata decat mi-o aduceam aminte. Nu am gasit, inca, arhetipul consumatorului alternativ pe care il stiam de acum cativa ani.

Am ajuns in Club A. Prima impresia dureaza: aici probabil este vreo reuniune de Hi5. Lumea, preturile de la bar, chiar si domnii care pazesc intrarea sunt parca luati din celebrul site de socializare la care se pare ca avem apetenta. De ce spun asta? Pai, doar trebuie sa intrati pe site si apoi sa dati fuguta in club. Cam aceeasi atmosfera, cam aceeasi lume. Plus superoferta: whisky-cola, doar 7 lei. O extensie a cluburilor din Regie-Grozavesti mi s-a parut. Vazut, analizat, plecat.

Ultima oprire, Control. La fel de plin ca in A, dar aici deja discutam despre un alt profil de consumator. Pe scurt: tinerii hipsteri, pre-hipsteri sau post-hipsteri. Melanj de alcool, comunicare si relatii publice, arhitectura, muzica indie si jurnalism. Apropos, pun pariu ca joi o sa fie plin, plin de lume. Si noi o sa fim si atunci acolo. Ne-am controlat, verdictul a fost unul promitator: suntem pe calea cea buna :)

Si pentru ca e luni si ne gandim (recunoasteti) la vineri…

Răspunsuri