Muzica, sportul si experientele unice

Consumator

Fun theory ne arata ca distractia la vanzari se cunoaste.  Pentru o putere de convingere mai mare, facem azi apel la muzica. Dincolo de distractie, pasiunile sunt cele mai sensibile puncte ale consumatorului, despre care cel mai bine stie momentan Facebook si se pare ca nu-i prinde rau, cand vine vorba de targetare. Sa luam de exemplu muzica si mersul pe bicicleta.

Aparent fara nici o legatura, in realitate cele doua hobby-uri merg mana in mana. La Seoul Cycle Design Competition, niste coreeni au propus un proiect intitulat podul xilofon.

xylo02

Un mod de a-i convinge pe locuitorii din Seoul sa ia bicicleta la pedale. Si daca va uitati cati au ales piano stairs, cred ca sunteti de acord ca proiectul are sanse de succes.

Noi incurajam mersul pe bicicleta cu bikewalk. E la inceput, dar are deja peste 1500 de fani. Ce-i drept pana la piste de bicicleta cu muzica interactiva, mai avem de pedalat. Dar putem sa folosim muzica, nu?

Va recomand s-o ascultati pe Bjork si-o sa va dati seama cum sa-i canti in struna clientului, poate fi chiar simplu. Sa cante muzica!

Răspunsuri