Tu si Rammstein. Care daca n-ar fi fost metal, ar fi fost beton.

Branding Consumator Marketing Recomandări

Un fel de Mecanic-Sef din Germania, trupa Rammstein a-nchis ultima seara de la Sonisphere. Am luat niste imagini mai jos, in caz ca ati stat mai departe sau n-ati fost deloc. A fost tare, cat sa nu ne para foarte rau ca am ratat Massive Attack.

In caz ca va-ntrebati, Rammstein si-au luat numele dupa un dezastru aerian.

Uite canalul lor de pe youtube AICI, si uite si-un search pe google AICI, pe “rockeri romania”. De unde veti vedea care mai sunt framantarile respectivului grup-tinta (despre care noi, in treacat fie spus, nu credem ca e mare consumator de Tuborg – sponsorul principal).

In rest, apropos de grupuri-tinta, sa stiti ca cei 6 domni sunt din blocul estic, ca si noi, ceea ce mai puteti citi AICI si AICI, unde e vorba si despre poezie.

- – -

Ca BTL a fost cam tare, pt ca a fost super-sincronizare, atat pe aruncatoarele de flacari…

Cat si pe rece, mai apoi.

Tot din zona “experiential marketing”, am gasit foarte tare ideea claparului de-a se lasa purtat de spectatori, vaslind din barca :)

Sau asa…

Flacari, ziceam…

Si alte elemente. Oricum, un show facut ca-n Germania, sincron la secunda.

Iar dac-ati ajuns pana aici inseamna ca sunteti chiar pasionati, asa incat va pupam pe ritmuri de Laibach, taticii adevarati si veritabili ai genului.

Răspunsuri