Cum sunt consumatorii de stiri on line?

Consumator

Un studiu McKinsey realizat online la sfarsitul anului 2006 pe 2.100 de subiecti din USA a aratat o mare diversitate de atitudini de consum vis a vis de produsele online de stiri, sugerand companiilor media sa-si segmenteze oferta digitala de acest gen. (Sursa: Media Management Institute)

Studiul a desprins 7 categorii de consumatori de stiri online:

Consumatorul de stiri clasic – pentru care informarea zilnica este o datorie iar cititul ziarului traditional un adevarat ritual – 25% dintre respondentii consumatori de stiri online

Iubitorul de stiri – pasionat de stiri, indifferent de platforma media (TV, ziare, reviste, internet, radio) -21% dintre respondentii consumatori de stiri online

Internautii – o categorie pentru care informarea nu este o prioritate, dau putina credibilitate stirilor, indiferent de platforma de difuzare -24% dintre respondentii consumatori de stiri online

Traditionalistii – nu au incredere in stirile online, prefera suporturile clasice -11% dintre respondentii consumatori de stiri online

Headliner-ii – cei care citesc doar titlurile stirilor -7% dintre respondentii consumatori de stiri online

Cei fideli unui numar mic de surse -5% dintre respondentii consumatori de stiri online

Dezinteresatii -7% dintre respondentii consumatori de stiri online

Mai multe despre criteriile de selectie a surselor on line: AICI.

Răspunsuri

  • gramaniac

    criteriile de selectie ‘a’ surselor..
    nu ‘ale’

    nu ma pot abtine, ma iertati

    altfel, bine sanatos?

  • FYI Fish

    asa si era
    n-ai vazut tu bine

  • Anonymous

    e fichissima…deci e fata