Ce cauta femeia pe net? Un exercitiu de keyword research.

Consumator Marketing

deniz smark keyword research cum cauta femeia pe net

Cum am impacat, victorios, substanta cu spectacolul la conferinta Smark.

Reunite cu absolutul insusi + puritatea sufletului. Acum ca titlul scandalos de arogant si-a facut treaba, voi reveni la raporturile modeste legate de performanta mea: am tremurat, fizic, de emotie, transpirandu-mi pletele cotabitza-stye (e greu si la a 2a experienta de public speaking sa-ti imaginezi publicul dezbracat, e usor, insa, tu sa te simti asa), iar munca pe care am prezentat-o le apartine egalmente si colegilor mei.

Despre ce munca a fost si va fi vorba (si in viitor)?

Este vorba despre un keyword research despre universul de cautare feminin pe care il vom organiza in 2 capitole, acesta fiind primul. Al doilea capitol va fi in zona de fashion. Capitolul pe care l-am prezentat a fost despre trupul femeii, in scopul de a-l ingriji, infrumuseta si imbunatati.

Keyword-ceee?

Este un research de sintagme si cuvinte pe care oameni reali le cauta in Google, despre care poti afla urmatoarele lucruri prin Google Keyword-Tool:

-cate cautari lunare sunt (in orice tara, dar cu precadere in tara ta)

-ce bid aproximativ exista pentru paid ads pentru aceste cuvinte si expresii

-ce cautari inrudite semantic exista pentru cuvintele respective

-din care te poti inspira pentru keywords negative.

Din acest punct de vedere, nu a fost un keyword research facut pentru scopuri de conversie (conversie = vrei ca userii veniti de pe acele cuvinte sa cumpere sau sa faca ceva). Ci am vrut sa obtinem un peisaj generic despre femeie.

Femeie care se cauta, lunar, in aceasta anvergura pe net:

deniz cum cauta femeia pe net smark keyword research

Cifrele de mai sus sintetizeaza liste lungi de expresii atent selectionate incat sa surprinda orice interes al femeilor in legatura cu infrumusetarea sau ingrijirea repsectivelor zone (fie ca interesul este de cumparare, fie ca este de informare).

Ce nu putem stii (de la Google) este cine si in ce scop efectueaza aceste cautari.

Pentru asta trebuie research.

Felul in care ne-am raportat la nevoia din spatele cautarilor se bazeaza pe un research intern,  secondat de un research pe facebook ce a strans raspunsuri de la peste o suta de persoane in care am incercat in 2 etape:

  1. Sa facem lista de cuvinte cat mai exhaustiva. Sa nu ne scape nimic.
  2. Sa o clasificam apoi pe criterii de interese comerciale si pe tipul de nevoie (daca este vorba despre o imbunatatire de anvergura, sau despre o nevoie cotitidana)

In scopuri de spectacol, am prezentat din fiecare zona o mica selectie de cuvinte, dupa aceasta reteta:

deniz smark cum cauta femeia pe net keyword research

Sau asa:

deniz smark keyword research cum cauta femeia pe net

Daca aveti proiecte de online, care prespupun Key-word research, si care prespunun optimizarea ratei de conversie (despre care mai stim cate ceva), nu ezitati sa scrieti la [email protected]. Nu putem da la liber tot acest research, dar il putem transforma in proiecte, pentru ca exista oportunitati in mediul online mai mult decat exista business-uri dispuse sa le sesizeze.

Răspunsuri