Generația Millennials sub lupa MTV

Consumator

Viacom, părintele MTV, este cunoscut pentru cercetările pe care le face pe generația de Millennials. Aceste studii sunt folosite pentru a-și adapta grila de programe la preferințele și atitudinile targetului lor de 12-34.

Cele mai noi date și descoperiri ale research-urilor sunt împărtășite de MTV cu advertiseri ca P&G, Unilever sau Pepsi pentru ca și aceștia, la rândul lor, să-și mărească eficiența comunicării  cu tinerii. Prin intermediul research-ului, Viacom a jucat un rol foarte important în felul în care s-a desfășurat campania Pepsi Live for Now pe canalele MTV, VH1, Comedy Central, CMT (TV& online).

Millennials viacom

În 2008 audiența MTV a scăzut cu două cifre. Ei au înțeles că o bună înțelegere a targetului poate fi salvatoare, așa că au realizat un research de avenvergură pentru a culege noile trenduri din rândul celor 80 de milioane de Millennials pe care-i are SUA. Finding-urile au dus la introducerea în grila de programe a Jersey Shore și Teen Mom. Asta a făcut ca în 2010 audiența să crească până la 24% (Nielsen).

Young Millennials Will Keep Calm & Carry On este un nou studiu realizat de MTV Insights. Ei au intervievat tineri cu vârste cuprinse între 14-17. Metodologia a fost adaptată targetului folosindu-se jurnale Instagram și jurnale digitale.

În condițiile în care și în America se resimte criza econimică, taxele la facultate sunt în creștere și absolvirea unei facultăți nu le asigură angajarea, 57% dintre tineri consideră că dacă vor să facă cu adevărat să facă ceva nimic nu-i va opri.

Millennials viacom

Însă „optimismul lor” a scăzut cu 14 procente față de 2010. La condițiile socio-economice din SUA se adaugă și evenimente precum Primavară Arabă și Atacul de la Boston Marathon. Tinerii nu le-au trecut cu vederea, dimpotrivă, au fost marcați. Cu toate acestea nu sunt speriați. Tratează cu pragmatism situația și consideră că „asta e lumea în care trăiesc și trebuie să fie pregătiți pentru ea”. ¾ din cei intervievați se tem de impactul negativ pe care-l va avea economia în viața lor.

viacom millennials

Un alt finding al research-ului a fost modul în care își aleg cariera. Cercetătorii au descoperit că nu părinții sunt cei care pun presiune pe ei atunci când vine vorba de drumul pe care și-l aleg în viață. Determinarea și dorința de a fi mai bun vine din interior. Tot părinții au jucat în generația un rol mai puțin important în ceea ce privește consumul media. Față de alte generații în care părinții puteau controla conținutul media pe care copii îl urmăreau,  generația de Millennials își alege singură mediile pe care le urmărește și se pare că și le-alege bine, filtrând conținutul nepotrivit.

O diferență între generația de Millennials apare atunci când vorbim despre eroii preferați. Cei mai în vârstă au crescut sub bagheta lui Harry Potter, în timp ce eroina celor mici este Katniss Everdeen, personajul principal din The Hunger Games.

Răspunsuri

  • Bogdane!

    “findingurile” si “researchul” m-au “broken” de nu mai “want” sa citesc niciun “article”