124 de milioane de consumatori

Consumator

Vor fi nemultumiti la finalul Eurovision-ului din acest an. Nu este doar din cauza bugetului restrans… Unele branduri sunt controversate din nastere. Gandirea care sta in spatele acestora nu se indreapta spre consumator, ci spre propria entitate. Asa este si cazul Eurovision-ului. Castigatorii sunt mai mult dictati de strategii geo-politice, decat de preferinta publicului sau de talentul concurentilor. Este ca si cum un director de marketing isi vinde siesi un produs, adresat altora.

Un spectacol de divertisment supus rigorilor politicii este ca un vin de lux vandut la aprozar. Pur si simplu este gresit. Din strategia de vanzare viciata vin si miturile show-ului, criticile pe care si le atrage sau incertitudinea jurizarii.

Nu ne mai ramane decat sa speram ca fratii nostri de peste Prut ne vor da voturile. Se pare ca vocea feminina, statistic, este castigatoare. Ramane ca si vecinii sa ne voteze. Paula Seling deja a inteles cum sta treaba :)

La ora inchiderii editiei, site-ul eurovision era inca atacat de hackeri.

Răspunsuri