Pierdut in Lost

Branding Consumator

Si cam enervat de ultimele episoade. Dupa ce stau atatia ani sa ii urmaresc (deci sunt un consumator de nadejde) ma trezesc ca raman nesatisfacut. Chiar la final. Gluma era deja anuntata: “The end” era titlul ultimului episod. Media are articole apocaliptice : “Ultimul Lost dezbina omenirea”… Nu as fi chiar atat de radical, dar recunosc urmele aduse in inima consumatorilor. Si intr-a mea. Am atatea intrebari incat ar trebui sa fac o lista. Dar deja sunt facute.

Ce se cheama cu finalul din Lost e o campanie ca la carte de marketing si comunicare. Sunt din ce in ce mai convins ca ultimul episod s-a vrut mai mult o mostra de advertising decat o rezolutie finala sau o concluzie artistica. Lost devine un nume de referinta in istoria televizunii, iar finalul pune cireasa de pe tort. Nici macar costul unui spot publicitar din ultimul episod nu cred ca poate masura relevanta sa. Ea se va observa treptat, cand vor aparea secte si fani care au ca ultim scop explicarea serialului. Lost a nascut mai multe zeci de milioane de scenaristi. Asta inseamna sa ai succes.

Voi v-ati pierdut in Lost? Aici sunt cateva semne, daca da :)

Răspunsuri