Userii de Mac mănâncă Shawarma iar userii de PC beau Pepsi

Consumator

Pentru că articolul acesta este un pretext pentru un infografic drăguț nu voi zăbovi prea mult pe cuvinte. Și pentru că subiectul Mac vs. Pc este încă inepuizabil, și pentru că ieri am auzit că mai nou Mac-ul este pentru hipsteri, am zis “de ce nu?”. Așadar, o fi oare Mac-ul pentru hipsteri?

Să se fi alăturat Apple brandurilor Pegas, Ray-Ban, Converse, Rom și Facebook, branduri care merg spre identificare cu această tipologie? Sau e invers? Brandul Hipster se identifică cu Apple? Sau cum e?

Judecând după zicală “You are who you fuck” aș zice că Apple este într-adevăr o multitudine de tipologii. In a strange way Apple fucks plenty of us.

And if so, cine se identifica cu PC-ul? Cine sunt cei care aleg varianta windows? Sunt userii PC-ului “geeksi” ? Mananca userii Mac-ului mai mult hummus?
Personal cred am ajuns să ne cioplim după brandurile care există, să ne creionăm după gustul ciocolății Twix și după șirețele roz de la DC-uri, după mirosul dimineților Jacobs și după vibe-ul Ipad-ului. Suntem niște canvas-uri, niște pânze pe care mării meșteri ai publicității le acoperă cu brandurile lor de seamă. Și nu ne deranjează. Deloc. Ne place să ni se spună cum să ne îmbrăcăm, cum să mâncăm, ce să iubim și unde să mergem. Am fi pierduți probabil dacă de mâine toate panourile publicitare și toate vitrinele ar fi goale. Pentru că asta suntem. Începe să mă sperie spre exemplu, că în ultima vreme sunt o combinație de ursuleți Barni și Tedy. Dar o pun pe seama concursului spațial pus la bătaie de ursulețul umplut cu ciocolată.
Revenim la ideea de la început, Mac vs. PC. Hai să vedem mai jos câteva pânze umplute de cele două branduri.

Enjoy!

Răspunsuri