Research Foursquare Bucuresti. Date pentru marketeri digitali si un infografic.

Consumator

Foursquare este unul din acele fenomene care m-a intrigat intotdeauna: “comunici” cu prietenii informandu-i unde esti.

Si, daca ati citit ultimul infografic despre facebook, stiti ce facem in situatii de genul asta: verificam, masuram, luam aminte si incercam sa pricepem metricele atasate. Asa am procedat si-aici, iar drept rezultat va putem pune in fata un infografic cu niste date numai bune pentru marketing digital. So check out… Research Foursquare Bucuresti.

Ce este foursquare?

Foursquare este o retea sociala pentru utilizatorii de smartphone-uri, prin care iti anunti prietenii unde esti (si ce faci) dand un “check-in” intr-o locatie (adica “Venue“, in terminologia sa). Poti atasa comentarii, poze si ponturi fiecarui check-in si la anumite praguri primesti recompense: de la badges pentru iesit in oras (“intr-o seara de scoala”) pana la a deveni primar, mayor al unei venue (care te si promoveaza pe “pagina” locului in cauza, ca sa vada toata lumea cine e cel mai fidel client). Iar pe baza preferintelor tale, poti descoperi noi locatii.

Foarte similar cu functia de check-in de pe Facebook, mai putin recompensele. Asa este, insa trebuie mentionat ca Foursquare i-a luat-o inainte cu vreo 2 ani, fiind disponibil global din ianuarie 2010.

Iar acum, without further ado, ce concluzii infografice am tras noi monitorizand activitatea foursquare din Bucuresti in cele aproximativ 2 saptamani (6-23 iulie). Daca va place ce vedeti sau gasiti util infograficul, nu ezitati sa-l luati si sa-l dati mai departe, e la liber.

Foursquare vs. Bucuresti

De adaugat ca exista si foursquaremap.ro, dar acela contine doar numarul de utilizatori, pe judete. Iar diferenta la rezultate o punem pe seama faptului ca judetul Ilfov e marcat pe harta ca Bucuresti.

Răspunsuri