Reclame din memorie

Consumator

Redactia Fishington Post a zbughit-o catre ape mai molcome, yeeeeey! Asa ca intre 10 si 15 august, pe langa ocazionale postari de pe unde om fi, va lasam cu un potpuriu de “Daca doriti sa revedeti”. Speram sa va placa si voua ce ne-a placut si noua. Oricum ar fi, nu uitati: cine citeste din urma va intelege cel dintai :) . P.S. Articolul de mai jos a fost initial publicat in 2011.05.26.

Bun tare articolul din Wired. Pe scurt – unele reclame isi fac loc in memoria noastra si produc “amintiri false”. Ce am vazut la televizor e preluat de creier si bagat in sertarul de experiente personale.
Imediat am incercat sa-mi aduc aminte ce branduri si-au facut loc in istoria mea. Sunt ceva bauturi tari pe acolo, ceva marci de bere… insa nicio “amintire falsa”. Ceea ce inseamna ca ori nu am, ori nu fac distinctia intre ce e al meu si ce e al advertising-ului, ori nu am dat peste reclama care sa-mi dea memoria pe spate.

Situatia, usor SF, naste cateva dileme: cat de intruzive pot ajunge reclamele? E chiar asa rau sa avem “amintiri false” daca ele sunt placute? Recunosc, sunt subiectiv. Am tinut partea lui Cypher si m-am uitat putin neincrezator la dl. Neo.

Nu-mi ramane decat sa spun: dragi advertiseri veniti cu povesti bune! Sunt consumatori care asteapta sa le asimileze. Si cand asta se intampla, fiti siguri ca marketingul o sa fie fericit.

Răspunsuri